De Historische Vereniging beschikt over een nog steeds groeiend fotoarchief. In de mappen hieronder ziet u een aantal albums met foto’s, gegroepeerd naar topografisch of historisch onderwerp. Helaas staat het systeem nog niet toe dat we deze foto’s voorzien van de nodige gegevens.
Deze foto’s kunt u ook iedere zaterdagmorgen bekijken in de fotodatabase in het Historisch Informatie Centrum, Peulenstraat 243. De foto’s in deze database zijn voor zover mogelijk wel voorzien van beschrijvingen.

Als u een een afdruk van een foto van de website wilt bestellen kunt u een email sturen naar:
info@hv-hardinxveld-giessendam.nl

Een fotokopie in zwartwit kost € 0,50, een kopie in kleur € 1,-
Voor een afdruk op fotopapier (A4) betaalt u € 4,-

En 'nieuwe' foto's zijn natuurlijk altijd welkom.....

Graag verwijzen we u ook naar de website: https://ariesfotografie.nl/

Op deze website staat een grote verzameling foto`s met tekst van Oud Hardinxveld-Giessendam en Giessenburg die samen met de Facebookvrienden van Oud Hardinxveld-Giessendam zijn verzameld. De meeste foto's zijn uit de jaren vanaf ca. 1950 en zijn waar mogelijk voorzien van uitleg.

Zie ook de pagina Wat, waar wie, wanneer….

Nieuwsoverzicht

Word lid van