De Voorjaarslezing en algemene ledenvergadering
op 14 april 2020 gaan wegens de maatregelen tegen de verspreiding van het Coronavirus niet door.

In verband met alle maatregelen die worden genomen om de gevolgen van het Coronavirus in te dammen heeft het bestuur besloten om de Algemene Ledenvergadering (ALV) én de voorjaarslezing 2020 voorlopig te schrappen. Volgens de statuten moet de Algemene Ledenvergadering worden gehouden vóór 1 mei. Het lijkt erop dat we dat niet halen. We beraden ons nog over mogelijke alternatieven en houden u op de hoogte.

Indien gewenst kunt u de vergader- en jaarstukken aanvragen bij het secretariaat. Ze worden u dan per post of per mail toegestuurd.
Secretariaat: Buitendams 77, 3371 BB Hardinxveld-Giessendam, tel. 0184-61 45 63;
e-mail: info@hv-hardinxveld-giessendam.nl

Naar overzicht