Genealogische dienstverlening

Dienstverlening

Bij de genealogische werkgroep kunt u terecht voor al uw genealogische vragen met betrekking tot Hardinxveld of Giessendam. Bijvoorbeeld om uw eigen onderzoek aan te vullen, of om te ontdekken waar precies uw voorouders woonden of wat ze deden. Ook voor algemene genealogische vragen kunt u terecht.

Ook komen we graag in contact met andere Hardinxveld-Giessendamse genealogen. Misschien vind u het leuk om mee te gaan draaien binnen de vereniging, of wilt u eens gedachten of ideeën uitwisselen ten aanzien van een voorgenomen onderzoek of publicatie.

U kunt uw vragen, opmerkingen etc. mailen naar info@hv-hardinxveld-giessendam.nl. Vermeld u er dan duidelijk bij dat het bericht voor de genealogische werkgroep is bestemd. Als u op zoek bent naar foto’s van personen uit het verleden, kunt u het beste zelf onderzoek komen verrichten in onze uitgebreide digitale fotodatabase. U bent van harte welkom, iedere zaterdagochtend tussen 10.00 en 12.00 uur in het Historisch Informatiecentrum, Peulenstraat 243.

Word lid van
onze vereniging!